KULHAVÝ, Václav. Sociální partnerství jako prvek rozvoje venkovského regionu: Případová studie projektu celoživotního vzdělávání. In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2008, s. 123-140, 17 s. ISBN 978-80-7044-954-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální partnerství jako prvek rozvoje venkovského regionu: Případová studie projektu celoživotního vzdělávání
Název anglicky Social Partnership as Principle of the Rural Region Development: Case study of a LifeLong Learning Project
Autoři KULHAVÝ, Václav (203 Česká republika, garant).
Vydání Ústí nad Labem, Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál, od s. 123-140, 17 s. 2008.
Nakladatel Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/08:00025928
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-7044-954-7
Klíčová slova anglicky partnership; Life Long Learning; initiation of the partnership; management of partnership; added value of partnership; critical aspects; principles of EQUAL
Štítky added value of partnership, critical aspects, initiation of the partnership, life long learning, management of partnership, Partnership, principles of EQUAL
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Václav Kulhavý, Ph.D., M.Sc., učo 8793. Změněno: 7. 5. 2008 14:13.
Anotace
Cílem příspěvku je analýza výsledků partnerství významných veřejných a soukromých subjektů, tzv. stakeholders. Podstatou analyzovaného partnerství je realizace příležitostí vzdělávacích aktivit pro dospělé v podmínkách venkovského příhraničního regionu. Ústředním úkolem studie je na příkladu relativně fungujícího uskupení (partnerství) demonstrovat typizované aspekty vzniku a úspěšného řízení politiky celoživotního vzdělávání pro trh práce. Vedle toho příspěvek rozebírá přidanou hodnotu těchto partnerství pro jednotlivé participující členy a také, na druhou stranu, kritické aspekty řízení partnerství v různých úrovních spolupráce. Příspěvek zejména ukazuje na význam lidského kapitálu v jednotlivých organizacích, které realizují podobné projekty. Zjištěné výsledky byly získány pomocí dotazníků a strukturovaných rozhovorů se statutárními zástupci všech organizací, které se partnerství účastní.
Anotace anglicky
The goal of the text is the analysis of the partnership between the main public and private subjects (stakeholders) under the perspective of new governance approaches and decentralized public administration. The reasons of the analyzed partnership are the realization of the Life Long Learning projects in the conditions of the rural regions. Central task of the study is the demonstration of typical aspects of the initiation as well as the management of the relatively successful developmental partnership. Besides, the interests are also the added value for the each participating subject and critical aspects in different levels of the cooperation. Main idea of the text is the message of crucial importance of the human capital in the partner organization for realization of similar projects. Analysis is based on the questionnaires and structured interviews with all twenty subjects of the partnership.
Návaznosti
MSM0021622408, záměrNázev: Reprodukce a integrace společnosti (Akronym: IVRIS)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Reprodukce a integrace společnosti
VytisknoutZobrazeno: 20. 5. 2024 16:14