BLAŽKOVÁ, Růžena. Přirozená čísla a posloupnosti jeko prostředek rozvíjení exaktního myšlení žáků. In Matematika 3. první. Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, s. 48-55. ISBN 978-80-244-1963-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přirozená čísla a posloupnosti jeko prostředek rozvíjení exaktního myšlení žáků
Název česky Přirozená čísla a posloupnosti jeko prostředek rozvíjení exaktního myšlení žáků
Název anglicky Natural Numbers and Sequences as a Tool for Developing Exact Way of Thinking of Pupils
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Olomouc, Matematika 3, od s. 48-55, 8 s. 2008.
Nakladatel Univerzita Palackého
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025929
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-1963-3
Klíčová slova anglicky mathematical education;natural numbers;sequencs
Štítky mathematical education, natural numbers, sequencs
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Růžena Blažková, CSc., učo 310. Změněno: 7. 5. 2008 13:20.
Anotace
Ukázka několika úloh s náměty využívajícícmi aritmetické a geometrické posloupnosti v učivu matematiky 1. stupně ZŠ. Úlohy jsou vhodné pro práci s nadanými žáky.
Anotace anglicky
In this contribution we present problams concerning mathematics in primary school. In particular, we show aritmetic and geometric sequences can be used.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 8. 2024 16:29