TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Literacy in the 21st Century. Volume II. Cyprus: University of Cyprus, 2007, s. 277-284. ISBN 978-9963-8519-8-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cognitive Motivation in Science Teacher Training
Název česky Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Cyprus, Science and Technology Literacy in the 21st Century. Volume II. od s. 277-284, 8 s. 2007.
Nakladatel University of Cyprus
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Kypr
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020987
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-9963-8519-8-0
Klíčová slova anglicky cognitive motivation; teacher training; science education
Štítky cognitive motivation, science education, teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 8. 5. 2008 16:02.
Anotace
The paper presents research outcomes in the form of cognitive motivational teaching techniques.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje výzkumné výstupy v podobě poznávacích motivačních vyučovacích technik.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaVNázev: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Obsahová dimenze kurikula základní školy
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 14:08