KNECHT, Petr. Die Implementierung der Europäischen Dimension durch Peer Learning auf der Primarstufe. In Lehrer/-innenbildung in Europa. 1. vyd. Wien: Lit Verlag, 2008, s. 214-218, 260 s. ISBN 978-3-8258-1274-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Die Implementierung der Europäischen Dimension durch Peer Learning auf der Primarstufe
Název česky Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole
Název anglicky The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School
Autoři KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Wien, Lehrer/-innenbildung in Europa, od s. 214-218, 260 s. 2008.
Nakladatel Lit Verlag
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025933
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8258-1274-4
Klíčová slova anglicky European Dimension; Peer Learning; Primary School; Comenius 2.1
Štítky Comenius european dimension Peer Learning Primary School
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 3. 6. 2015 21:56.
Anotace
Der Beitrag macht mit E-PLIPS, ein von der Europäischen Komission im Rahmen von Comenius 2.1 gefördertes Projekt, bekannt. Ziel des Projekts ist es, einen aktuellen Beitrag zur Debatte über eine effiziente europäische Bildung zu leisten. Durch innovative Methoden im Bereich des interkulturellen Lehrens und Lernens versuchen die Projektpartner erfolgreiche pädagogische Ansätze zu entwickeln, die es ermöglichen eine europäische Dimension in den Unterricht einzubeziehen. Interkulturelles Lernen in der Gruppe sowie Peer Learning Aktivitäten werden genutzt um eine kooperative Lernumgebung für Lernende und Lehrende zu unterstützen. Die Ergebnisse des Projektes sollen sowohl Lehrer/innen als auch Schüler/innen zu lebenslangem Lernen befähigen und sie damit ze aktiven Teilnehmenden am europäischen Leben werden lassen.
Anotace česky
Příspěvek informuje o projektu E-PLIPS, vzdělávacím programu dotovanému Evropskou komisí prostřednictvím podprogramu Comenius 2.1. Cílem programu je přispět do aktuální debaty o účinném evropském vzdělávání. Projekt se snaží navrhnout účinné vzdělávací postupy v evropské dimenzi ve vzdělávání s využitím inovativních metod interkulturního vyučování a učení. V programu je využíváno zejména interkulturní skupinové učení a hodnocení (peer learning). Jejich prostřednictvím je podporováno kooperativní výukové prostředí, a to jak z pohledu učitelů, tak z pohledu žáků. Výsledkem projektu by mělo být jednak vybavení žáků i učitelů kompetencemi k celoživotnímu učení a jednak aktivní zapojení učitelů i žáků do evropského života.
Anotace anglicky
The contribution acquaints with the Comenius 2. 1 Project about the Implementation of a European Dimension in Primary School (E-PLIPS).
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:06