KALEJA, Martin. Přínos a úskalí reformní alternativní pedagogiky pro výchovně vzdělávací práci s romskými žáky. In KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, 8 s. ISBN 978-80-7315-167-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přínos a úskalí reformní alternativní pedagogiky pro výchovně vzdělávací práci s romskými žáky.
Název česky Přínos a úskalí reformní alternativní pedagogiky pro výchovně vzdělávací práci s romskými žáky.
Název anglicky Benefits and Difficulties of Reform Alternative Pedagogy for Educational Work with Roma Pupils.
Autoři KALEJA, Martin (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 8 s. 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00033465
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-167-6
Klíčová slova česky alternativní pedagogika; inovativní přístupy; romský žák
Klíčová slova anglicky alternative pedagogy; inovative pedagogical elements; benefit; Roma pupil; weak aspects of educational process
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 123742. Změněno: 9. 4. 2010 19:45.
Anotace
Následujícím textem bychom rádi poskytli obraz o klasických reformních školách se záměrem zefektivnit výchovně vzdělávací proces v kontextu romských žáků, v kontextu kvality výchovně vzdělávacího procesu. Rádi bychom načrtli proměny práce s romskými žáky vycházející z klasických alternativních proudů pedagogiky a vytvořili jakýsi nástin strategie pro efektivnější vyučování.
Anotace anglicky
The following text deals with reform alternative schools. The main purpose is to give a view on possibilities of how to make the educational process more effective in the context of Roma pupils as well as in the context of education process quality. We would like to give a picture of transformation of work, with Roma pupils, coming out from reform alternative pedagogy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 03:40