Wie kann die Schule dazu beitragen bei Computernutzung zu minimierren?
STRACH, Jiří. Wie kann die Schule dazu beitragen bei Computernutzung zu minimierren? 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Wie kann die Schule dazu beitragen bei Computernutzung zu minimierren? |
Název česky | Jak může škola minimalizovat rizika spojená s použitím počítačů? |
Název anglicky | How can the school to minimize the risks associated with using computers? |
Autoři | STRACH, Jiří (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 40104 Soil science |
Stát vydavatele | Rakousko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00033477 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | Health risks Chat Identity Thetf Cyber Bullyng |
Změnil | Změnil: doc. Ing. Jiří Strach, CSc., učo 2490. Změněno: 8. 12. 2008 12:00. |
Anotace |
---|
Wir haben an 5 Grundschulen und 2 Mittelschulen eine Forschung gemacht. Zusammen 563 Schüler, 103 Lehrer und 308 Eltern hätten die Fragenbogen geantwortet. Das Ziel dieser Forschung war, einer Übersicht der Kenntnissen der Eltern und Lehrern über die Gefahr, die Ihrem Kindern und Schülern vom Internet droht mappieren, und einige Regeln für beide diesen Gruppen von Erzieher feststellen. |
Anotace anglicky |
---|
We have an 5 primary schools and 2 middle schools research. Together 563 students, 103 teachers and 308 parents had answered the questionnaire. The goal of this research was an overview of the knowledge of parents and teachers about the danger to your children and pupils from the Internet threatens mappieren, and some rules for both these groups of educators noted. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622421, záměr | Název: Škola a zdraví pro 21. století |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století |
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 02:31