2008
Tělesná výchova a sport mládeže v biologickém, psychologickém, sociálním a didaktickém kontextu
MUŽÍK, Vladislav, Lubomír DOBRÝ a Vladimír SÜSSZákladní údaje
Originální název
Tělesná výchova a sport mládeže v biologickém, psychologickém, sociálním a didaktickém kontextu
Název anglicky
Physical education and youth sport in biological, psychological, social and didactic context
Autoři
MUŽÍK, Vladislav, Lubomír DOBRÝ a Vladimír SÜSS
Vydání
1. vyd. Brno, 152 s. 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4589-7
Klíčová slova anglicky
physical education and youth sport; healthy life style; physical activity; physical regime; physical education curriculum
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 5. 2008 10:14, doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
V originále
Publikace je sestavena z vybraných příspěvků vědeckého semináře pedagogické kinantropologie, který byl organizován v rámci řešení výzkumných záměrů Škola a zdraví pro 21. století a Aktivní životní styl v biosociálním kontextu. Uvedené výzkumné záměry orientují teorii a praxi školní tělesné výchovy novým směrem. Posiluje se role tělesné výchovy při ovlivňování zdravého životního stylu, prokazují se zdravotní benefity pravidelného pohybu a řeší se problém motivace žáků k aktivnímu pohybovému režimu. Je ale nezbytné, aby se praxe opírala o teoretické poznatky, které by měla v oblasti tělesné výchovy obohatit i tato publikace.
Anglicky
The book consists of chosen contributions of scientific colloquium on educational kinanthropology held within the research plans School and Health for the 21st Century and Active life style in a biosocial context. The mentioned research plans give theory and practice of school physical education new course. An influence of physical education on healthy life style is strengthened, health benefits of regular physical activity are proved and a problem of pupils' motivation to active physical regime is being solved. There is also necessary to base practice on theoretical knowledge which should be in the field of physical education enriched by this work.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|