ŠPAČEK, David. Veřejná správa a její kvalita - požadavek participace a role elektronizace. In Sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2008, s. 1-12. ISBN 978-80-7318-664-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Veřejná správa a její kvalita - požadavek participace a role elektronizace
Název anglicky Public administration and its quality - requirement of participation and the role of electronization
Autoři ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant).
Vydání Zlín, Sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008, od s. 1-12, 12 s. 2008.
Nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00024733
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7318-664-7
Klíčová slova anglicky public administration reform; public management; quality management; e-governance
Štítky e-governance, public administration reform, Public Management, quality management
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. David Špaček, Ph.D., učo 77120. Změněno: 8. 9. 2008 11:12.
Anotace
Příspěvek nejprve představuje požadavky, které vyplývají z teorie veřejné správy a české legislativy pro praxi veřejné správy. Poukazuje zde na přímé vztahy mezi definicemi, kvalitou, spokojeností a participací. Následně se zaměřuje na diskuzi možností a překážek nových informačních a komunikačních technologií v oblasti participace. Tuto problematiku přibližuje poslední část příspěvku, která seznamuje s výsledky průzkumu webových stránek vybraných subjektů české územní samosprávy. Článek je součástí práce na projektu Grantové agentury ČR Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru (č. 402/07/1486).
Anotace anglicky
In its first part, the article introduces requirements that source from the public administration theory and Czech legislation and stipulate direction for public administration practice. This part introduces direct relationships between definitions and quality, satisfaction and participation. In the second part the paper deals with discussion on possibilities and constraints of ICT use in the field of e-participation and introduces selected results of web-survey of selected territorial self-governmental institutions. The paper is a part of the work on the grant of the Czech Science Foundation (grant no. 402/07/1486 - Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations).
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 01:37