MOINI, Hamid a František KALOUDA. Foreign Market Entry:The Case of SMEs in the Czech Republic. Journal of East-West Business. USA: International Business Press, 2008, roč. 14/2008, č. 1, s. 41-64, 23 s. ISSN 1066-9868.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Foreign Market Entry:The Case of SMEs in the Czech Republic
Název česky Vstup na zahraniční trhy: případová studie SME v České republice
Autoři MOINI, Hamid (840 Spojené státy) a František KALOUDA (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Journal of East-West Business, USA, International Business Press, 2008, 1066-9868.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00033581
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky Foreign market entry;SMEs;internationalization;Central and Eastern Europe;The Czech Republic
Štítky Central and Eastern Europe, Foreign market entry, internationalization, SMEs, the Czech Republic
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. František Kalouda, CSc., MBA, učo 2461. Změněno: 30. 3. 2013 10:31.
Anotace
This research used a case study method,in order to determine factors affecting the foreign market entry of the Czech Republic SMEs. It was found that exporting SMEs in the Czech Republic tend to be larger, and more motivated in systematically exploring export opportunities than their nonexporting counterpart.
Anotace česky
Publikované výsledky výzkumu používají metodiku případové studie aby určily faktory, ovlivňující vstup SMEs podniků z ČR na zahraniční trhy. Bylo zjištěno, že exportující SMEs podniky z ČR směřují k růstu jejich velikosti a jsou více motivovány systematicky zkoumat exportní příležitosti než podniky neexportující.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 13:00