A 2008

Můžu tam mrknout: Podobnosti a rozdíly galerijní pedagogiky v Le Musée en Herbe v Paříži a v prostředí galerií evropských měst

SVÁTKOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Můžu tam mrknout: Podobnosti a rozdíly galerijní pedagogiky v Le Musée en Herbe v Paříži a v prostředí galerií evropských měst

Název anglicky

Just Pop In There: Part II: Similarities and differences of gallery education in the Le Musée en Herbe in Paris and in environment of the European galleries

Autoři

SVÁTKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant)
Střih a zpracování, spolupráce Tomáš Rybníček.

Vydání

2008. vyd. Brno, 1. vydání, 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00033606

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4531-6

Klíčová slova anglicky

gallery animation; gallery and museum education; art education; accompanying programs; intermediation of art; commnunication field; performance art; artwork interpretation; interpretation framework
Změněno: 2. 7. 2009 11:04, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Anotace: Tzv. galerijní animace je nejakčnější, nejhravější a nejvíce praktická forma doprovodného programu k výstavám. V našem monitorování jsme se zaměřili právě na galerijní animace pro školní skupiny a okrajověji na další formy tzv. zprostředkování umění. Byli jsme nenápadnými pozorovateli s fotoaparátem a malou kamerou přímo v průběhu praktických projektů pro děti a mladé lidi ve 12 galeriích a muzeích.

Anglicky

So called gallery animation is the most operational, most playful and the most practical form of an addicional programs to exhibitions. Our monitoring focused on the gallery animations for school groups and marginally on the other forms of "mediated art". We acted as inconspicuous observers using camera and a small camcorder in the course of practical projects for children and teenagers at 12 museums and galleries.