2008
Můžu tam mrknout: Podobnosti a rozdíly galerijní pedagogiky v Le Musée en Herbe v Paříži a v prostředí galerií evropských měst
SVÁTKOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Můžu tam mrknout: Podobnosti a rozdíly galerijní pedagogiky v Le Musée en Herbe v Paříži a v prostředí galerií evropských měst
Název anglicky
Just Pop In There: Part II: Similarities and differences of gallery education in the Le Musée en Herbe in Paris and in environment of the European galleries
Autoři
SVÁTKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant)
Střih a zpracování, spolupráce Tomáš Rybníček.
Střih a zpracování, spolupráce Tomáš Rybníček.
Vydání
2008. vyd. Brno, 1. vydání, 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Audiovizuální tvorba
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00033606
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4531-6
Klíčová slova anglicky
gallery animation; gallery and museum education; art education; accompanying programs; intermediation of art; commnunication field; performance art; artwork interpretation; interpretation framework
Štítky
Změněno: 2. 7. 2009 11:04, Dana Nesnídalová
V originále
Anotace: Tzv. galerijní animace je nejakčnější, nejhravější a nejvíce praktická forma doprovodného programu k výstavám. V našem monitorování jsme se zaměřili právě na galerijní animace pro školní skupiny a okrajověji na další formy tzv. zprostředkování umění. Byli jsme nenápadnými pozorovateli s fotoaparátem a malou kamerou přímo v průběhu praktických projektů pro děti a mladé lidi ve 12 galeriích a muzeích.
Anglicky
So called gallery animation is the most operational, most playful and the most practical form of an addicional programs to exhibitions. Our monitoring focused on the gallery animations for school groups and marginally on the other forms of "mediated art". We acted as inconspicuous observers using camera and a small camcorder in the course of practical projects for children and teenagers at 12 museums and galleries.