2008
Uplatnění absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport MU FSpS v Brně na trhu práce
KOPŘIVOVÁ, Jitka a Igor JADVIDŽÁKZákladní údaje
Originální název
Uplatnění absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport MU FSpS v Brně na trhu práce
Název česky
Uplatnění absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport MU FSpS v Brně na trhu práce
Název anglicky
Assert of Graduates of Study Programme Physical Education and Sport at MU FSpS in Brno on the Employment Market
Autoři
KOPŘIVOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant) a Igor JADVIDŽÁK (203 Česká republika)
Vydání
Praha, Uplatnění absolventů studijního programu tělesná výchova a sport na trhu práce v České republice (1998-2005), od s. 95-104, 10 s. Univerzita Karlova v Praze, 1. svazek, 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova v Praze, FTVS
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/08:00024792
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-86317-57-1
Klíčová slova anglicky
graduates ; labour market ; study programme
Štítky
Změněno: 9. 3. 2009 14:00, doc. PaedDr. Jitka Kopřivová, CSc.
V originále
Předmětem sledováníbyli absolventiTVS na MU v letech 1998-2005. Prostředkem pro sběr dat byl jednotný celorepublikový dotazník. Výsledky: 56% dotázaných zůstalo v tělovýchově, zbývajících 44% pracuje v jiném oboru, nebo nadále studují, jsou na mateřské dovolené či nepracují.S obsahem své nynější práce, s pracovním kolektivem i s finančním ohodnocením jsou absolventi FSpS MU spokojeni.
Anglicky
The subject of this research were the graduates of physical training studies on MU during the period from 1998 to 2005. As a tool for research the common nation-wide questionform was used.The results: 56% of informants is employed in PE, resting 44% of informants are continuing studies, maternity leave, other sphere of employment or unemployment.
Návaznosti
GA406/05/2670, projekt VaV |
|