BLAŽKOVÁ, Růžena, Irena SYTAŘOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Gift for Mathematics and care of the talents. Online. In Education and talent 1. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008. s. 48 - 60. Výzkumné zprávy, číslo 2. ISBN 978-80-7392-033-3. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Gift for Mathematics and care of the talents
Název česky Matematické nadání a péče o talenty
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant), Irena SYTAŘOVÁ (203 Česká republika) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika)
Vydání první. Brno, Education and talent 1, od s. 48 - 60, 13 s. Výzkumné zprávy, číslo 2, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026204
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-033-3
Klíčová slova česky vzdělávání; talentované děti; výuka matematiky
Klíčová slova anglicky education;talented pupils; teaching of mathematics
Štítky Education, talented pupils, teaching of mathematics
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Milena Vaňurová, CSc., učo 371. Změněno: 22. 3. 2010 13:44.
Anotace
The part contains characteristics and abililities of mathematically gifted children in basic school. It indicates problems joined with preparation of future teachers to find out and develop mathematically talented pupils.
Anotace česky
V příspěvku nabízíme v teoretické rovině stručnou charakteristiku nadaného žáka, problematiku jeho identifikace, vazby v rodině, spolupráci se školou i odbornými pracovišti. Dále uvádíme postup a zpracování výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké procento nadaných žáků v matematice se vyskytuje na 1. a 2. stupni základních škol a odhalit, jakým způsobem pracují učitelé s matematicky nadanými žáky. Příspěvkem jsme chtěli nastínit složitost problematiky péče o talentované žáky v matematice, kteří nejsou zařazeni ve speciálních školách.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 23:59