D 2008

Psychodynamická sonda do problematiky osobnostní kompetence pedagoga

PROKOPOVÁ, Alice

Základní údaje

Originální název

Psychodynamická sonda do problematiky osobnostní kompetence pedagoga

Název anglicky

Psychodynamická sonda do problematiky osobnostní kompetence pedagoga

Autoři

PROKOPOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků. od s. 10-17, 8 s. 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026220

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4595-8

Klíčová slova anglicky

teacher; personality of a teacher; authoritativity; permissiveness; facilitation of pro-sociability

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2010 11:41, RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.

Anotace

V originále

Text je zaměřen na osobnostní rozměr profese pedagoga, teoretickým rámcem je psychodynamické pojetí osobnosti.

Anglicky

This text is aimed at personality of pedagogue. Psychodynamic conception of personality creates a theoretical frame of the text.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století