ZÍTKOVÁ, Jitka. Recepce lyrické poezie žáky primární školy. In mezinárodní konference na téma Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Recepce lyrické poezie žáky primární školy
Autoři ZÍTKOVÁ, Jitka.
Vydání mezinárodní konference na téma Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole, 2008.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky lyrical text; reception research; communication; dyslexia; exceptional talent; reading books; experience of text; understanding of symbolic character; metaphor
Štítky communication, dyslexia, exceptional talent, experience of text, lyrical text, Metaphor, reading books, reception research, understanding of symbolic character
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 25. 9. 2008 11:57.
Anotace
Příspěvek představil některé dílčí výsledky výzkumu recepce lyrických textů prepubescentními čtenáři. Zaměřil se na dvě hlediska ovliňující recepci: specifické dispozice žáků a jejich čtenářství. Sledoval způsob a úroveň jejich prožitku a vnímání obraznosti u dvou lyrických básní (F. Halase a J. Vladislava).
Anotace anglicky
The article presented some partial results of the research intent on the reception of lyrical texts. It focused on primary school pupils and on the two standpoints which influenced the reception: special dispositions and reading books. It notes the way and the level of subjective experience and understanding of symbolic character of two lyrical poems (F. Halas, J. Vladislav).
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 5. 2024 14:32