LUKÁŠOVÁ, Růžena. Strategic Aspects of Organizational Culture in Czech Manufacturing Firms: Content Dimensions (results of empirical study). In Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania strategii przedsiebiorstw: proceedings of the international conference. Poznaň: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2001, s. 154 - 160. ISBN 83-90-9126-8-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategic Aspects of Organizational Culture in Czech Manufacturing Firms: Content Dimensions (results of empirical study)
Název česky Strategické aspekty organizační kultury českých výrobních firem: obsahové dimenze (výsledky empirického výzkumu)
Název anglicky Strategic Aspects of Organizational Culture in Czech Manufacturing Firms: Content Dimensions (results of empirical study)
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena.
Vydání Poznaň, Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania strategii przedsiebiorstw: proceedings of the international conference, od s. 154 - 160, 7 s. 2001.
Nakladatel Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 83-90-9126-8-6
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 7. 7. 2008 23:19.
Anotace
This article presents the results of research on organizational culture in Czech manufacturing companies, carried out at 54 firms in various sectors of industry. Organizational culture is mapped out on the level of perception and behavior, while on the basis of factor analysis of research data the author presents the content dimension of organizational culture found in Czech manufacturing firms.
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 15:56