LUKÁŠOVÁ, Růžena. Strategic Aspects of Organizational Culture of Czech Companies. In States and Markets: Forging Partnerships for Sustainable Development: proceedings of the 6th International Conference on Global Business and Economic Development (CD-ROM). vol II. Bratislava: Montclair State University and Comenius University Bratislava, 2001. ISBN 0-9660656-6-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategic Aspects of Organizational Culture of Czech Companies
Název česky Strategické aspekty organizační kultury českých firem
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena.
Vydání vol II. Bratislava, States and Markets: Forging Partnerships for Sustainable Development: proceedings of the 6th International Conference on Global Business and Economic Development (CD-ROM), 2001.
Nakladatel Montclair State University and Comenius University Bratislava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 0-9660656-6-2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 8. 7. 2008 18:38.
Anotace
The contribution presents the results of the research into organizational culture of Czech companies. Respondents of the research were top and middle management representatives working in 54 companies. The organizational culture was ascertained at the level of organizational values.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje výsledky empirického výzkumu organizační kultury v českých firmách. Respondenty byli zástupci vrcholového a středního managementu 54 zkoumaných firem. Organizační kultura byla zjišťována na úrovni organizačních hodnot.
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 17:08