KRÁTKÁ, Jana, Patrik VACEK a Evžen ŘEHULKA. Media and Health Education Research Strategies in the Czech Republic: A Call for Inventiveness. In Actes de la Conférence Internationale Éducation, Économie et Société – Paris 17-19 juillet 2008. VOLUME 2. 1. vyd. Paris: Analytrics, Strasbourg – France, 2008, s. 293-298. ISBN 978-2-9533842-2-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Media and Health Education Research Strategies in the Czech Republic: A Call for Inventiveness
Název česky Výzkumné strategie v mediální a zdravotní výchově v České republice: Výzva pro inovaci
Autoři KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant), Patrik VACEK (203 Česká republika) a Evžen ŘEHULKA (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Paris, Actes de la Conférence Internationale Éducation, Économie et Société – Paris 17-19 juillet 2008. VOLUME 2, od s. 293-298, 6 s. 2008.
Nakladatel Analytrics, Strasbourg – France
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026259
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-2-9533842-2-2
Klíčová slova anglicky media education; fan studies; identification with fictional characters; research strategies
Štítky fan studies, identification with fictional characters, media education, research strategies
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 19. 3. 2010 11:09.
Anotace
The paper sums up past and present approaches to audio-visual education research in the Czech Republic and faces them with up-to-date preliminary surveys that have been made among Czech teenagers and Masaryk University students. The principal goal is to provide an outline for further possible research questions, strategies and approaches that could be developed in the recent Czech media education context with a special respect to the modes of young filmgoers out-of-the-school perception activities. The main hypothesis asks how and to which extent can be young people influenced and identified with recent global audio-visual fiction luminaries.
Anotace česky
Příspěvek shrnuje minulé a současné přístupy k výzkumu audiovizuální edukace v České republice a srovnává je s výsledky předběžných výzkumných šetření, jež byly na toto téma provedeny mezi českými teenagery a studenty Masarykovy univerzity. Hlavním cílem textu je nabídnout přehled možných budoucích výzkumných otázek, strategií a přístupů, které by mohly být rozvíjeny v rámci oboro české mediální výchovy a vzdělávání.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 10:13