VACULOVÁ, Ivana. Problematika osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IV. Olomouc: VOTOBIA, 2006, s. 231-235. ISBN 80-7220-280-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.
Název česky Problematika osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.
Název anglicky Skills Acquirement In Physics Education By Pupils At Secondary Schools
Autoři VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant).
Vydání Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IV. od s. 231-235, 5 s. 2006.
Nakladatel VOTOBIA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00033746
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7220-280-4
Klíčová slova česky dovednosti; osvojování dovedností; regulace procesu osvojování dovednosti; učební dovednosti
Klíčová slova anglicky skills; skills acquirement; regulation of the process of the skills acquirement; learning skills
Štítky learning skills, skills, skills acquirement
Změnil Změnila: Mgr. Ivana Medková, Ph.D., učo 63881. Změněno: 5. 6. 2009 20:42.
Anotace
Příspěvek pojednává o dovednostech žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy. Předkládá různá pojetí dovedností a jejich osvojování. Dále se věnuje jednotlivým etapám procesu osvojování dovedností a poukazuje na důležitost dodržování všech těchto etap. Také se zabývá regulací tohoto procesu ze strany učitele, která by měla postupně přecházet v autoregulaci žáka
Anotace anglicky
The study deals with pupils skills in physics education at secondary schools and introduces different conceptions of the skills and the process of their acquirement. Furthermore, individual phases of this process are explained and the importance of each of them is highlighted. Moreover, regulation of this process performed by the teacher, resulting in autoregulation ability in pupils is discussed.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:22