JANÍKOVÁ, Věra. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Communicative approach in foreign language teaching in learners with SLD
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026346
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky communicative approach; foreign language teaching and learning; communication disability
Štítky communication disability, communicative approach
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 3. 9. 2008 11:48.
Anotace
Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Cílem konference je společné zamyšlení nad hledáním vhodných technik a strategií v komunikativně orientované cizojazyčné výuce, které účinným způsobem napomáhají rozvoji ústního projevu.
Anotace anglicky
Foreign language acquisition is a very demanding and long process for most learners, for learners with SLD even more so. The conference aims at reflection and search for suitable techniques and strategies in communicative language teaching that enhance learners speaking skills.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 22:29