2008
Strukturované studium učitelů tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií MU
JŮVA, VladimírZákladní údaje
Originální název
Strukturované studium učitelů tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií MU
Název česky
Strukturované studium učitelů tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií MU
Název anglicky
Structured teacher training in physical education at the Faculty of Sports Studies Masaryk University
Autoři
JŮVA, Vladimír (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Plzeň, Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace, od s. 56–60, 5 s. 2008
Nakladatel
Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/08:00033818
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-7043-697-4
Klíčová slova anglicky
teacher education; structured teacher training; innovations in teacher training; physical education
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2010 15:37, Mgr. Eva Špillingová
V originále
Příspěvek stručně charakterizuje především pedagogicko-psychologickou oblast strukturovaného studia učitelství tělesné výchovy (TV) na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity (FSpS MU). Vznik a rozvoj strukturované přípravy učitelů TV souvisí s koncepcí FSpS MU, jež od svého vzniku v roce 2002 akredituje všechny studijní obory ve strukturované podobě. Vzdělávání učitelů na FSpS MU dále reaguje na specifika učitelství TV i studentů tohoto oboru. Příspěvek současně přibližuje některá pozitiva strukturovaného studia učitelství a vybrané inovace přípravy učitelů TV na FSpS MU.
Anglicky
The paper briefly describes in particular educational and psychological segment of structured teacher education of physical education (PE) at the Faculty of Sports Studies Masaryk University (FSpS MU). The creation and development of structured teacher training in PE relates to the conception of FSpS MU. Since its foundation in 2002 the faculty accredits all fields of study in a structured form. Teacher education at FSpS MU responds to the specific requirements of teaching PE and students of this field. Further, the paper discusses several positive aspects of structured teacher education and selected innovations in teacher training in PE at FSpS MU.