JANÍKOVÁ, Věra. Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen. Inozemni movi. Kyiev: Kyjevská národní univerzita, 2008, X, č. 2, s. 14-18. ISSN 1817-8510.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.
Název česky Poruchy učení a osvojování cizího jazyka.
Název anglicky Specific Learning Disorders and Foreign Language Learning.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání Inozemni movi, Kyiev, Kyjevská národní univerzita, 2008, 1817-8510.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026405
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky specific learning disorders; foreign language; teaching and learning of German
Štítky foreign language, specific learning disorders
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 16. 9. 2008 08:02.
Anotace
Im Beitrag werden einige Anmerkungen zu Legasthenie und Fremdsprachenerwerb angeführt und Egebnisse einer Untersuchung präsentiert, die sich auf das Vorhandensein grundlegender und häufigster sprachlicher Probleme beim Deutschlernen der legasthenen Kinder bezog, deren Muttersprache Tschechisch ist.
Anotace česky
Příspěvek uvádí vybraná teoretická východiska k problematice osvojování cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a prezentuje výsledky empirického výzkumu, který byl zaměřen na zjišťování nejčastějších jazykových problémů českých žáků s poruchami učení při osvojování němčiny jako cizího jazyka.
Anotace anglicky
The paper focuses on to children with specific learning disorders. In addition to some theoretical considerations, the results of a research are presented here that deals with the presence of basic and most frequent issues and deficiencies to be encountered when teaching German to legasthenic children whose mother tongue is Czech.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 00:54