Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.
JANÍKOVÁ, Věra. Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen. Inozemni movi. Kyiev: Kyjevská národní univerzita, 2008, X, č. 2, s. 14-18. ISSN 1817-8510. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen. |
Název česky | Poruchy učení a osvojování cizího jazyka. |
Název anglicky | Specific Learning Disorders and Foreign Language Learning. |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Inozemni movi, Kyiev, Kyjevská národní univerzita, 2008, 1817-8510. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Stát vydavatele | Ukrajina |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00026405 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | specific learning disorders; foreign language; teaching and learning of German |
Štítky | foreign language, specific learning disorders |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 16. 9. 2008 08:02. |
Anotace |
---|
Im Beitrag werden einige Anmerkungen zu Legasthenie und Fremdsprachenerwerb angeführt und Egebnisse einer Untersuchung präsentiert, die sich auf das Vorhandensein grundlegender und häufigster sprachlicher Probleme beim Deutschlernen der legasthenen Kinder bezog, deren Muttersprache Tschechisch ist. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek uvádí vybraná teoretická východiska k problematice osvojování cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a prezentuje výsledky empirického výzkumu, který byl zaměřen na zjišťování nejčastějších jazykových problémů českých žáků s poruchami učení při osvojování němčiny jako cizího jazyka. |
Anotace anglicky |
---|
The paper focuses on to children with specific learning disorders. In addition to some theoretical considerations, the results of a research are presented here that deals with the presence of basic and most frequent issues and deficiencies to be encountered when teaching German to legasthenic children whose mother tongue is Czech. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 20. 7. 2024 16:59