2008
Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.
Název česky
Poruchy učení a osvojování cizího jazyka.
Název anglicky
Specific Learning Disorders and Foreign Language Learning.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
Inozemni movi, Kyiev, Kyjevská národní univerzita, 2008, 1817-8510
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Ukrajina
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00026405
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
specific learning disorders; foreign language; teaching and learning of German
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 9. 2008 08:02, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Im Beitrag werden einige Anmerkungen zu Legasthenie und Fremdsprachenerwerb angeführt und Egebnisse einer Untersuchung präsentiert, die sich auf das Vorhandensein grundlegender und häufigster sprachlicher Probleme beim Deutschlernen der legasthenen Kinder bezog, deren Muttersprache Tschechisch ist.
Česky
Příspěvek uvádí vybraná teoretická východiska k problematice osvojování cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a prezentuje výsledky empirického výzkumu, který byl zaměřen na zjišťování nejčastějších jazykových problémů českých žáků s poruchami učení při osvojování němčiny jako cizího jazyka.
Anglicky
The paper focuses on to children with specific learning disorders. In addition to some theoretical considerations, the results of a research are presented here that deals with the presence of basic and most frequent issues and deficiencies to be encountered when teaching German to legasthenic children whose mother tongue is Czech.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|