J 2008

Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.

Název česky

Poruchy učení a osvojování cizího jazyka.

Název anglicky

Specific Learning Disorders and Foreign Language Learning.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

Inozemni movi, Kyiev, Kyjevská národní univerzita, 2008, 1817-8510

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Ukrajina

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026405

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

specific learning disorders; foreign language; teaching and learning of German

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 9. 2008 08:02, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Im Beitrag werden einige Anmerkungen zu Legasthenie und Fremdsprachenerwerb angeführt und Egebnisse einer Untersuchung präsentiert, die sich auf das Vorhandensein grundlegender und häufigster sprachlicher Probleme beim Deutschlernen der legasthenen Kinder bezog, deren Muttersprache Tschechisch ist.

Česky

Příspěvek uvádí vybraná teoretická východiska k problematice osvojování cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a prezentuje výsledky empirického výzkumu, který byl zaměřen na zjišťování nejčastějších jazykových problémů českých žáků s poruchami učení při osvojování němčiny jako cizího jazyka.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání