KYLOUŠKOVÁ, Hana a Zdeňka SCHEJBALOVÁ. Výuka francouzské výslovnosti u žáků se specifickými poruchami učení. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. (eds.) Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 67-83. ISBN 978-80-7315-167-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výuka francouzské výslovnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Teaching French Pronunciation to Pupils with Specific Learning Difficulties
Autoři KYLOUŠKOVÁ, Hana a Zdeňka SCHEJBALOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. (eds.) Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability, od s. 67-83, 17 s. 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-167-6
Klíčová slova anglicky pupil with specific learning difficulties; spoken language; pronunciation; speech understanding
Štítky pronunciation, speech understanding, spoken language
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 24. 6. 2009 07:56.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou výuky francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Pozornost je věnována francouzské výslovnosti a metodám vhodným k překonávání obtíží s ní spojených. Jsou prezentovány vybrané francouzské hlásky a cvičení pro reedukaci.
Anotace anglicky
This article describes problems associated with teaching French language in classes with pupils of specific learning difficulties. It pays attention to difficulties of French pronunciation and to appropriate methods of re-education in pronouncing special vowels and consonants.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 5. 2024 07:38