a 2008

Hodnotová dimenze učitelského vzdělávání

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Hodnotová dimenze učitelského vzdělávání

Název anglicky

The value dimension of teacher education

Autoři

Vydání

Učitel a žák v současné škole, 2008

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

neuvedeno

Klíčová slova anglicky

value education; value competence – life priorities; teacher education; personal development

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 25. 9. 2008 18:17, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Autorka se zamýšlí nad možnostmi rozvíjení kompetence hodnotová – životně-orientační v oboru učitelství 1. stupně základní školy. Na příkladech pedagogické přípravy na PdF MU konkretizuje, jak jsou tyto souvislosti reflektovány a anticipovány na bázi profesně odborné při respektování existující plurality názorů na různé problémy.

Anglicky

The author considers possibilities of developing this competence in education of primary school teachers. Presents examples from teacher education at the Faculty of Education to illustrate how this context is reflected and anticipated within professional-expert basis while respecting existing plurality of opinions on various issues.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století