SEBERA, Martin a Lenka BERÁNKOVÁ. E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií. In SEBERA, Martin a Lenka BERÁNKOVÁ. SCO 2008 Sharable Content Objects. 1. vyd. Brno: MU Brno, 2008, 6 s. ISBN 978-80-210-4613-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií
Název anglicky E-learning and learning styles at man and women in course "Physical activities in diseases and disabilities" at Faculty of Sport Studies
Autoři SEBERA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka BERÁNKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, SCO 2008 Sharable Content Objects, 6 s. 2008.
Nakladatel MU Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/08:00033883
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-4613-9
Klíčová slova anglicky learning styles; Vermunten ILS; statistical significance; size of effect
Štítky learning styles, size of effect, statistical significance, Vermunten ILS
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Martin Sebera, Ph.D., učo 55084. Změněno: 24. 8. 2011 13:13.
Anotace
Na konci pedagogického experimentu jsme aplikovali Vermuntův dotazník ILS na studenty Fakulty sportovních studií, kteří absolvovali e-learningový kurz Zdravotní tělesné výchovy. Zaměřili jsme se na vyhodnocení rozdílností mezi oběma pohlavími při používání stylů učení. Diference jsme zkoumali pomocí t-testu a Cohenova delta pro hodnocení věcné významnosti. V našem šetření jsme nezjistili podstatné rozdíly v proměnných Vermuntova ILS dotazníku mezi pohlavími.
Anotace anglicky
In our experiment we applied Vermunt questionnaire ILS at Faculty of Sports Studies in e-course "Physical activities in diseases and disabilities". In this article we aimed to distinctness in access to learning styles among man and women. But above all we focused in methodical aspects at comparison of differences between the two groups. We didn't found out any differences between gender.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:23