D 2008

E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií

SEBERA, Martin a Lenka BERÁNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií

Název anglicky

E-learning and learning styles at man and women in course "Physical activities in diseases and disabilities" at Faculty of Sport Studies

Autoři

SEBERA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka BERÁNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, SCO 2008 Sharable Content Objects, 6 s. 2008

Nakladatel

MU Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/08:00033883

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-210-4613-9

Klíčová slova anglicky

learning styles; Vermunten ILS; statistical significance; size of effect

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 8. 2011 13:13, Mgr. Martin Sebera, Ph.D.

Anotace

V originále

Na konci pedagogického experimentu jsme aplikovali Vermuntův dotazník ILS na studenty Fakulty sportovních studií, kteří absolvovali e-learningový kurz Zdravotní tělesné výchovy. Zaměřili jsme se na vyhodnocení rozdílností mezi oběma pohlavími při používání stylů učení. Diference jsme zkoumali pomocí t-testu a Cohenova delta pro hodnocení věcné významnosti. V našem šetření jsme nezjistili podstatné rozdíly v proměnných Vermuntova ILS dotazníku mezi pohlavími.

Anglicky

In our experiment we applied Vermunt questionnaire ILS at Faculty of Sports Studies in e-course "Physical activities in diseases and disabilities". In this article we aimed to distinctness in access to learning styles among man and women. But above all we focused in methodical aspects at comparison of differences between the two groups. We didn't found out any differences between gender.