KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Úloha dotazníku při autoevaluaci školy (The role of the questionnaire at internal school evaluation). In Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti. 2007th ed. Hradec Králové: Gaudeamus UHK, 2007, p. 137-142. ISBN 978-80-7041-010-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name in Czech Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name (in English) The role of the questionnaire at internal school evaluation
Authors KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Edition 2007. vyd. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, p. 137-142, 6 pp. 2007.
Publisher Gaudeamus UHK
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7041-010-3
Keywords in English school self evaluation; questionnaire; methods; system in school evaluation
Tags methods, questionnaire, school self evaluation, system in school evaluation
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 29/3/2010 15:50.
Abstract
Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály jiných metod při autoevaluaci školy.
Abstract (in English)
The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaires. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of other methods for school evaluation.
PrintDisplayed: 26/4/2024 14:27