VOLEK, Jaromír. Proměny chování mediálních publik: postkritická perspektiva. In Foret, M. - Lapčík, M. - Orság, M. (eds.): Média dnes: reflexe mediality, médií a mediálních obsahů. Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, s. 215 - 233, 18 s. Media a komunikace. ISBN 978-80-244-2023-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{784195, author = {Volek, Jaromír}, address = {Olomouc}, booktitle = {Foret, M. - Lapčík, M. - Orság, M. (eds.): Média dnes: reflexe mediality, médií a mediálních obsahů}, keywords = {critical paradigm diffused audiences fragmented audiences postcritical perspective new ICT}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-244-2023-3}, pages = {215 - 233}, publisher = {Univerzita Palackého}, title = {Proměny chování mediálních publik: postkritická perspektiva}, year = {2008} }
TY - CHAP ID - 784195 AU - Volek, Jaromír PY - 2008 TI - Proměny chování mediálních publik: postkritická perspektiva VL - Media a komunikace PB - Univerzita Palackého CY - Olomouc SN - 9788024420233 KW - critical paradigm diffused audiences fragmented audiences postcritical perspective new ICT N2 - Text se pokouší reflektovat roli nové globální konstelace technokapitalismu, v jehož rámci dochází k postupné proměně mediálních publik. Transformace jejich mediálního chování postupně oslabuje explanační sílu tradiční ideologiekritik a otevírá prostor pro postkrtickou perspektivu, která nahlíží nová mediální publika jako fragmentované produkty symbolického působení nových ICT, jež tato publika deideologizují. Ti jsou tak transformováni a současně sami sebe proměňují na lhostejné hráče rozptýlené v mediálním poli. ER -
VOLEK, Jaromír. Proměny chování mediálních publik: postkritická perspektiva. In \textit{Foret, M. - Lapčík, M. - Orság, M. (eds.): Média dnes: reflexe mediality, médií a mediálních obsahů}. Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, s.~215 - 233, 18 s. Media a komunikace. ISBN~978-80-244-2023-3.
|