HANUŠOVÁ, Světlana. Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In Klenková, J., Vítková, M.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 47 - 55, 8 s. .. ISBN 978-80-210-4708-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{786215, author = {Hanušová, Světlana}, address = {Brno}, booktitle = {Klenková, J., Vítková, M.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability.}, edition = {1}, keywords = {communicative approach; communicative competence; specific learning difficulties; Orton.-Gillingham method; multisensory approach; eclectic approach; learning styles and strategies.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4708-2}, pages = {47 - 55}, publisher = {Paido}, title = {Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2008} }
TY - CHAP ID - 786215 AU - Hanušová, Světlana PY - 2008 TI - Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení VL - .. PB - Paido CY - Brno SN - 9788021047082 KW - communicative approach KW - communicative competence KW - specific learning difficulties KW - Orton.-Gillingham method KW - multisensory approach KW - eclectic approach KW - learning styles and strategies. N2 - Příspěvek se zabývá vyhodnocením přiměřenosti komunikativního přístupu ve výuce cizího jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Po uvedení do problematiky a objasnění současného pojetí komunikativní kompetence a jejího hodnocení se autorka věnuje metodám cizojazyčného vyučování doporučovaným odborníky v zahraničí pro žáky se specifickými poruchami učení. Tyto metody se liší od komunikativního přístupu např. využitím mateřského jazyka a explicitní výukou gramatiky. Zdůrazňováno je také působení na více smyslů žáka, využívání různých stylů učení a rozvoj učebních strategií. ER -
HANUŠOVÁ, Světlana. Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In \textit{Klenková, J., Vítková, M.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s.~47 - 55, 8 s. .. ISBN~978-80-210-4708-2.
|