Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{786397, author = {Janíková, Marcela and Franiok, Petr and Knotová, Dana}, address = {Brno}, booktitle = {Učitel a žák v současné škole.}, keywords = {interaction; communication; interaction style; interaction patterns; systemic approach to interaction and communication; interpersonal behaviour; teachers; pupils/students}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4752-5}, pages = {105-111}, publisher = {MU}, title = {Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: Představení výzkumného projektu.}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 786397 AU - Janíková, Marcela - Franiok, Petr - Knotová, Dana PY - 2008 TI - Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: Představení výzkumného projektu. PB - MU CY - Brno SN - 9788021047525 KW - interaction KW - communication KW - interaction style KW - interaction patterns KW - systemic approach to interaction and communication KW - interpersonal behaviour KW - teachers KW - pupils/students N2 - Učitel a žáci se při výuce vzájemně ovlivňují. Toto vzájemné ovlivňování (interakce) se významnou měrou podílí na výsledcích výuky. Na základě vlastností osobnosti učitele a jeho pojetí výuky uplatňuje každý učitel osobité interakční vzorce, které se ještě dotváří v souvislosti s konkrétním chováním a jednáním určité třídy, resp. žáků. V příspěvku představujeme design výzkumného projektu GA ČR, jehož cílem je analyzovat a popsat interakční vzorce učitelů tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ. Teoretický základ výzkumu je ukotven v systémovém pojetí interakce a komunikace a v Learyho teorii interpersonálního chování. ER -
JANÍKOVÁ, Marcela. Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: Představení výzkumného projektu. In FRANIOK, Petr a Dana KNOTOVÁ. \textit{Učitel a žák v současné škole.}. Brno: MU, 2008, s.~105-111. ISBN~978-80-210-4752-5.
|