ŘEHULKA, Evžen. Psychologie v kvalifikaci učitelů. In XXVI. Psychologické dny Já my a oni. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Psychologie v kvalifikaci učitelů
Název česky Psychologie v kvalifikaci učitelů
Název anglicky PSYCHOLOGY IN THE TEACHERS QUALIFICATION
Autoři ŘEHULKA, Evžen.
Vydání XXVI. Psychologické dny Já my a oni, 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Teacher profession teachers qualification, education
Změnil Změnil: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc., učo 1714. Změněno: 25. 2. 2009 20:43.
Anotace
Učitelé představují profesní skupinu, která vedle odborných psychologů, má relativně největší psychologickou kvalifikaci. Orientace psychologického vzdělávání musí respektovat náplň a zaměření učitelské profese, sledovat potřeby pedagogické práce a představy samotných učitelů. Jde o problém, který je mezinárodní a je diskutován i v našich současných podmínkách. Autor ve svém sdělení vychází z řady vlastních výzkumů a mnohaleté práce na učitelských fakultách.
Anotace anglicky
Teachers represent a professional group that has, besides special psychologists, relatively the biggest psychological qualification. Orientation of psychological education has to respect the content and focus of teacher profession, pursue needs of pedagogical work and teachers ideas of their own. The problem is international and is being discussed in our contemporary conditions as well. This report is based on a lot of the author s own researches and long-time work at faculties of education.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 21:34