BARTOŇOVÁ, Miroslava. Vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v přípravné třídě základní školy v období 2000-2008. In KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Brno: Paido, 2008, s. 93-113. ISBN 9788073151676.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v přípravné třídě základní školy v období 2000-2008
Název česky Vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v přípravné třídě základní školy v období 2000-2008
Název anglicky Education of Children with Social Disadvantage in Preparatory Classes of Primary Schools in the Period 2000-2008
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, s. 93-113, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026671
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 9788073151676
Klíčová slova anglicky preparatory class at primary school pre-school age child multicultural education Romany minority education pupil with social disatvntage the school act educational programme
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 6. 1. 2009 16:34.
Anotace
Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného v letech 2000-2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření byla komplexní analýza teoretických a empirických zdrojů týkajících se problematiky multikulturní edukace jedinců z odlišného etnického prostředí s důrazem na možnosti edukace v přípravné třídě. V závěru jsou prezentovány výsledky šetření vzhledem k speciálněpedagogické teorii a praxi.
Anotace anglicky
This article presents the research results from the years 2000/2008 realized in preparatory classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was the complex analysis of theoretical and empirical sources concerning multicultural education of individuals from different ethnical environment with emphasis on possibilities of education in a preparatory class. At the end of this study, the research results for special educational theory and practice are presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 01:52