Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{791813, author = {Klímová, Viktorie}, address = {Banská Bystrica}, booktitle = {Podnikateľské modely sociálnej ekonomiky}, keywords = {expenditures; marketing; solidarity}, language = {cze}, location = {Banská Bystrica}, isbn = {978-80-8083-663-4}, pages = {1-4}, publisher = {Univerzita Mateja Bela}, title = {Společenské výdaje firem: Solidarita nebo marketing?}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 791813 AU - Klímová, Viktorie PY - 2008 TI - Společenské výdaje firem: Solidarita nebo marketing? PB - Univerzita Mateja Bela CY - Banská Bystrica SN - 9788080836634 KW - expenditures KW - marketing KW - solidarity N2 - Firmy s rostoucí velikostí a zvyšujícím se obratem (ziskem) stále častěji a větších objemech směřují finanční prostředky do realizace nákupů společensky prospěšných výrobků či služeb. To může mít nejrůznější podobu či formu. Jsou však tyto výdaje ve skutečnosti jen formou projevu solidarity resp. kompenzací alokační neefektivnosti trhu? Nebo se jedná o dobře promyšlený marketingový tah, plně srovnatelný s komerční reklamou, jehož jediným cílem je dosažení budoucího zisku? Na první pohled se může zdát, že je to v podstatě jedno, pokud je dosaženo pozitivních společenských přínosů. Příspěvek přináší zamyšlení nejen nad tím, jestli tomu tak skutečně je, ale zejména hodnotí, komu vlastně přináší vybrané typy výdajů užitek. Hledá dále odpověď na některé související relevantní otázky, zejména: Jsou jednotlivé oblasti podpory v konkurenčním postavení? Lze objektivně říct, která oblast má vyšší společenský užitek? A zajímá to vůbec firmy? Na základě syntézy těchto dílčích poznatků jsou pak formulována některá doporučení směrem k firmám. ER -
KLÍMOVÁ, Viktorie. Společenské výdaje firem: Solidarita nebo marketing? In \textit{Podnikateľské modely sociálnej ekonomiky}. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2008, s.~1-4, 500 s. ISBN~978-80-8083-663-4.
|