J 2008

Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání.

KOHOUTEK, Rudolf

Základní údaje

Originální název

Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání.

Název anglicky

Cognitive development of children and education.

Autoři

KOHOUTEK, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, 2008, 1211-4669

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026736

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

children; stages of cognitive development; cognitive styles; learning styles; learning strategies

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2012 20:39, prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.

Anotace

V originále

Přehledová studie o kognitivním vývoji dětí a školním vzdělávání.Stadia kognitivního vývoje, vývoj poznávacích procesů ve školní edukaci. Kognitivní a učební styly a strategie, metakognice a automanažerství. Zdravé vyučování.

Anglicky

This review deals with the stages of cognitive development, cognitive styles, learning styles and strategies of children. In the conclusion the author recommendes that principles of healthy education should be observed at schools.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století