KLAPALOVÁ, Alena a Ladislav BLAŽEK. Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice. In Vedecká rozprava k téme "trh, obchod a individuálna spotreba". první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice, 2008, s. 20-27. ISBN 978-80-225-2633-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
Název česky Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
Název anglicky Purchasing conditions of shopping malls in the Czech Republic
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant) a Ladislav BLAŽEK (203 Česká republika).
Vydání první. Košice, Vedecká rozprava k téme "trh, obchod a individuálna spotreba" od s. 20-27, 8 s. 2008.
Nakladatel Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00034143
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-225-2633-3
Klíčová slova anglicky shopping conditions shopping malls factors of choice spending free time
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:43.
Anotace
Článek prezentuje výsledky kvantitativního průzkumu realizovaného na vzorku spotřebitelů - zákazníků nákupních center v České republice. Cílem průzkumu bylo zjistit názory na vybrané otázky související s trávením času v nákupních centrech, názory na strukturu nabídky a jej využívání, faktory volby preferovaného nákupního centra a na výhody a nevýhody nákupních center. Průzkum je součástí komparativní studie nákupních center a názorů zákazníků na jejich služby a úroveň v Holandsku, Polsku a České republice.
Anotace anglicky
Paper presents results of the quantitative survey realized on the sample of respondents customers of shopping centres in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the views on the chosen topics concerning time spending in the shopping centres, views on the supply structure and its utilization, factors of choice of the preferred shopping centre and on the advantages and disadvantages of shopping centres. The survey is a part of the comparative study of shopping centres and customers views on their services and quality level in the Netherland, Poland and The Czech Republic.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 14:05