KNOPOVÁ, Blanka. Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe. In Kontexty hudební pedagogiky II. 1. vyd. UK Praha: UK Praha, PF, 2007, s. 26-30. ISBN 978-80-7290-324-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe
Název česky Hudební teorie, dětská hudební tvořivost a školní praxe
Název anglicky Theory of music, children´s musical creativity and school practice
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. UK Praha, Kontexty hudební pedagogiky II, od s. 26-30, 5 s. 2007.
Nakladatel UK Praha, PF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00034147
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7290-324-5
Klíčová slova česky hudební teorie;hudební kreativita;školní praxe;efektivní vyučování
Klíčová slova anglicky music theory; musical creativity; school practice; active perception;effective teaching
Štítky active perception, effective teaching, Music theory, musical creativity, school practice
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 3. 6. 2009 13:20.
Anotace
Hudební proces na základní škole se vyrovnává po řadu desetiletí s nízkou úrovní hudebních vědomostí a praktických dovedností dětí. V příspěvku jsou naznačeny postupy, které by napomohly k vnímání hudby v širších souvislostech integrativního pojetí výchovy a vzdělání.
Anotace anglicky
Musical process at elementary school deals for many decades with low level of childrens musical knowledge and practical skills . Some methods which could help to percept music in wider connections of intergative conception of music education are indicated in this contribution.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 10:14