Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{794495, author = {Šubrtová, Milena}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability}, edition = {1.}, keywords = {Intentional Literature for Children and Youth; particularities of literature for blind and deaf persons and persons with mental handicap; autism spectrum disorders; dyslexia; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4708-2}, pages = {261-278}, publisher = {Paido - Masarykova univerzita}, title = {Intencionální literatura pro děti a mládež ve vztahu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami}, year = {2008} }
TY - CHAP ID - 794495 AU - Šubrtová, Milena PY - 2008 TI - Intencionální literatura pro děti a mládež ve vztahu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami VL - 278 PB - Paido - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021047082 KW - Intentional Literature for Children and Youth KW - particularities of literature for blind and deaf persons and persons with mental handicap KW - autism spectrum disorders KW - dyslexia KW - research N2 - Úvahy o umělecké intencionální literatuře pro děti a mládež ve vztahu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami se mohou rozvíjet několika směry, a to v závislosti na typu zdravotního či sociálního znevýhodnění a z něj vyplývajících specifik vzdělávacích potřeb (specifika literatury pro nevidomé, neslyšící, mentálně handicapované a autisty, dyslektiky), dále s ohledem na postavení a funkce umělecké literatury ve výchovně-vzdělávacím procesu, z pohledu literárněhistorického i literárněteoretického. ER -
ŠUBRTOVÁ, Milena. Intencionální literatura pro děti a mládež ve vztahu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. In \textit{Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability}. 1. vyd. Brno: Paido - Masarykova univerzita, 2008, s.~261-278. 278. ISBN~978-80-210-4708-2.
|