s 2008

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

KLENKOVÁ, Jiřina and Marie VÍTKOVÁ

Basic information

Original name

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Name in Czech

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Name (in English)

Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Educational Needs

Edition

1. vyd. Brno, 143 pp. 2008

Publisher

Paido

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7315-167-6

Keywords in English

special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education; inclusive education; integrative education

Tags

Reviewed
Změněno: 24/3/2010 15:52, Mgr. et Mgr. Vlastimil Sochor

Abstract

V originále

Publikaci tvoří anotace příspěvků z konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, která proběhla v rámci realizace Výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, plné znění příspěvků je na CD ROM, který je součástí publikace.

In English

The conference proceedings Education of Pupils with Impaired Communication Ability, the conference was held as a part of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education. The full-papers are comprised at the supplementary CD ROM.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education