D 2008

Dramatická výchova jako komunikační most v procesu prevence a intervence u dětí v riziku poruch chování

PAVLOVSKÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Dramatická výchova jako komunikační most v procesu prevence a intervence u dětí v riziku poruch chování

Název česky

Dramatická výchova jako komunikační most v procesu prevence a intervence u dětí v riziku poruch chování

Název anglicky

Drama education as a bridge for communication within the process of prevention and intervention of children at risk of behaviour disorder

Autoři

PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. (eds). Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 75-75, 143 s. 2008

Nakladatel

MU Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026868

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-167-6

Klíčová slova česky

Prevence; intervence; rizikový faktor poruchy chování; riziko vývoje; institucionální výchova; sociální kompetence; sociální stabilita; sociální vztahy; speciálněpedagogická diagnostika; inetrvenční triangl; reflexe

Klíčová slova anglicky

Prevention; intervention; behaviour disorder risk factor; development risk factor; institutional care; social competence; social stability; social relationship; special pedagogical assessment; interventional triangle; reflection.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 3. 2010 14:54, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Dramatická výchova v procesu prevence a intervence rizik poruch chování v podmínkách základní školy praktické a dětského domova. Prezentace výzkumu.

Anglicky

Drama education within the process of prevention and intervention of behaviour risk factors in residential child care and in special school. Research presentation.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání