HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno: Paido. s. 97-113, 16 s. VZ. ISBN 978-80-7315-170-6. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Název česky Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Název anglicky Communication as a Mean of Self-evaluation of Teachers in Inclusive Schools
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II, od s. 97-113, 16 s. VZ, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00042172
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-170-6
Klíčová slova česky ukazatele kvality inkluze sebeevaluace
Klíčová slova anglicky detectors of quality inclusion self-evaluation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 2. 5. 2011 13:29.
Anotace
Příspěvek popisuje výzkumný nástroj Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání a jeho použití v praxi při autoevaluaci školy. Zaměřujeme se v něm na zhodnocení některých indikátorů kvality s akcentem na komunikaci uvnitř školy i komunikaci s vnějším prostředím v části A, která charakterizuje kulturu a klima školy a v části B, popisující principy školy pro všechny.
Anotace anglicky
The benefit describes an experimental tool Frame for self-evaluation of educational conditions and its using in practice. We concentrate on evaluation of some quality detectors, especially on a communication inside school and communication with outdoor environment in the part A and on clime of school describeing principles school for all in the part B.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:31