BRANDNER, Aleš. Problema sopostavitelnogo izučenija inostrannych jazykov, osobenno russkogo, v češskoj srede. In Izučavanje slovenskich jezika, književnosti i kultura kao inoslovenskich i stranich. První. Beograd: Slavističko Društvo Srbije, 2008, s. 62-66. ISBN 978-86-7391-023-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problema sopostavitelnogo izučenija inostrannych jazykov, osobenno russkogo, v češskoj srede
Název česky Problém srovnávacího studia cizích jazyků, zejména ruštiny, v českém prostředí
Název anglicky The Problem of Confrontative Studies of Foreign Languages, specially of Russian, in the Czech Enviroment
Autoři BRANDNER, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání První. Beograd, Izučavanje slovenskich jezika, književnosti i kultura kao inoslovenskich i stranich, od s. 62-66, 5 s. 2008.
Nakladatel Slavističko Društvo Srbije
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Srbsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/08:00034251
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-86-7391-023-9
Klíčová slova anglicky foreign language confrontative research comparative study of Russian in the context of Czech linguistic analysis linguistic stylisation stylistic stratification in the two languages
Štítky RIV - zkontrolováno
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Oxana Čmelíková, Ph.D., učo 39877. Změněno: 19. 3. 2011 21:02.
Anotace
Pri izučenii inostrannogo jazyka proischodit jego sopostavlenije s rodnym jazykom. K sopostavitelnomu izučeniju pribegajetsja obyčno v celjach lingvističeskogo issledovanija. Dannyj metod upotrebljajetsja, kak prasvilo, pri izučenii inostrannogo jazyka. Polučennymi rezultatami možet polzovatsja i obščeje jazykoznanije, i teorija obučenija inostrannym jazykam.
Anotace česky
Při studiu cizího jazyka dochází k jeho srovnání s jazykem mateřským. Srovnávací studium se uplatňuje obvykle za účelem lingvistického výzkumu. Tato metoda se užívá zpravidla při studiu cizího jazyka. Získané výsledky může využít jak obecná jazykověda, tak i teorie vyučování cizím jazykům.
Anotace anglicky
While researching a foreign language it is usually confronted with a native language. A confrontative research is usually limited to the linguistic level. Stil, the results of such studies should be used for teaching purposes.
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 21:01