D 2008

Média a fotbalové chuligánství

SMOLÍK, Josef

Basic information

Original name

Média a fotbalové chuligánství

Name in Czech

Média a fotbalové chuligánství

Name (in English)

Media and football hooliganism

Authors

SMOLÍK, Josef (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Praha, Média, sport a jejich role v aktivním životným stylu (CD-ROM), p. 31-36, 6 pp. 2008

Publisher

UK FTVS

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50000 5. Social Sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14230/08:00034261

Organization unit

Faculty of Social Studies

ISBN

978-80-86317-65-6

Keywords in English

media; hooliganism

Tags

International impact, Reviewed

Abstract

V originále

Fotbalové chuligány lze vnímat jako sociální skupinu, která je relativně často v centru mediálního a veřejného zájmu. Příspěvek "Média a fotbalové chuligánství" se zaměří na vztah mezi fenoménem fotbalového chuligánství a médii, představí některé sociologické poznatky vyplývající z tohoto vztahu a na konkrétních příkladech popíše roli médií v této problematice. Teoretický příspěvek bude vycházet z poznatků zahraničních sociologů (S. Halla, Carnibelly a kol., S. Cohena ad.). Diskutována bude především otázka, zda média nepodněcují prvky fotbalového chuligánství mezi fotbalovými příznivci.