Postoj učitelů k hlasu z hlediska potřeb profese
FROSTOVÁ, Jana. Postoj učitelů k hlasu z hlediska potřeb profese. In XIX. celostátní foniatrické dny Evy Sedláčkové, 6. foniatrický kongres. 2008. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Postoj učitelů k hlasu z hlediska potřeb profese |
Název česky | Postoj učitelů k hlasu z hlediska potřeb profese |
Název anglicky | Teachers´ approach to the voice from the point of view of their profession |
Autoři | FROSTOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant). |
Vydání | XIX. celostátní foniatrické dny Evy Sedláčkové, 6. foniatrický kongres, 2008. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00034263 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | učitelé; péče o hlas |
Klíčová slova anglicky | teacher; voice care. |
Štítky | teacher, voice care. |
Změnil | Změnila: doc. MgA. Jana Frostová, Ph.D., učo 2369. Změněno: 12. 7. 2009 12:02. |
Anotace |
---|
V článku autorka referuje o dílčím šetření, které se uskutečnilo v rámci výzkumného záměru Škola a zdraví pro 21. století MSM 0021622421. Pomocí dotazníku vlastní konstrukce byla u skupiny 141 respondentů učitelů zjišťována percepce hlasových obtíží při výkonu profese. |
Anotace anglicky |
---|
The present paper informs on partial research that took place within the research project School and health for the 21st century MSM 0021622421. The autor by means of her questionnaire investigates perception of voice difficulties in 141 respondents teachers in pursuing their profession. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622421, záměr | Název: Škola a zdraví pro 21. století |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 08:17