URBÁNEK, Tomáš. K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část. Československá psychologie, Praha, 2008, roč. 52, č. 1, s. 70-79. ISSN 0009-062X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část
Název česky K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část
Název anglicky To the presentations of results of statistical analyses - part two
Autoři URBÁNEK, Tomáš.
Vydání Československá psychologie, Praha, 2008, 0009-062X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor Impact factor: 0.101
Organizační jednotka Filozofická fakulta
UT WoS 000254117300006
Klíčová slova anglicky statistical analysis; hypotheses testing; presentations of results
Štítky hypotheses testing, presentations of results, statistical analysis
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D., učo 18094. Změněno: 15. 12. 2008 12:14.
Anotace
Tento článek je druhou částí práce věnující se některým obecným zásadám publikování výsledků statistických analýz empirických dat. Předchozí část se zabývala spíše obecným zásadám a principům a konkrétním případům několika metod (t-test, korelační analýza), v této části pokračujeme dalšími statistickými metodami (regresní, faktorová a shluková analýza, modelování strukturních rovnic).
Anotace anglicky
The article is a second part of the work pursuing some general principles of publishing the results of the statistical analyses of empirical data. The previous part dealt with rather general rules and principles and with particular methods (t-test, correlation analysis). This part continues with further statistical methods (regression, factor and cluster analyses, structural equation modeling).
VytisknoutZobrazeno: 23. 2. 2020 09:53