2008
Hudební výchova a její možnosti při rozvoji komunikačních kompetencí
KNOPOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Hudební výchova a její možnosti při rozvoji komunikačních kompetencí
Název anglicky
Music classes and their possible role in development of communication competences of children with specific learning difficulties
Autoři
KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 61-64, 143 s. 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00051074
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-167-6
Klíčová slova česky
komunikace,dechová opora, hlasový projev, tvrdý hlasový začátek, frázování
Klíčová slova anglicky
communication skills;spoken word; articulation; breathing support; word intonation; unnatural tessitura
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2012 09:40, PhDr. Blanka Knopová, CSc.
V originále
Výsledky průzkumného šetření v rámci řešení výzkumného záměru v oblasti komunikativních dovedností u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Formulované závěry poukazují na aktuální stav ve školách a naznačují možnosti a prostředky z oblasti hudebního vzdělávání, které mohou učitelé při práci využít.
Anglicky
The paper embodies results of the research carried out as a part of the research project in the field of the communicative competences of children with special eductionl needs. Conclusions point to the current situation at schools and indicate possibilities and means from the area of music education whith teachers can use.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|