KORCOVÁ, Kateřina. Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita? In PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008. 1. vyd. Hradec Králové: nakladatelství GAUDEAMUS, 2008, s. 714-723. ISBN 978-80-7041-287-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?
Název česky Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?
Název anglicky Constructivism in alternative schools - myth or reality?
Autoři KORCOVÁ, Kateřina.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008, od s. 714-723, 10 s. 2008.
Nakladatel nakladatelství GAUDEAMUS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7041-287-9
Klíčová slova anglicky traditional school; alternative school; constructivism; constructivist concept of schooling
Štítky alternative school, constructivism, constructivist concept of schooling, traditional school
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D., učo 162669. Změněno: 14. 4. 2010 21:04.
Anotace
Příspěvek představuje dílčí výsledky disertačního projektu, který se zabývá trvalostí pekonceptů o trávicí soustavě člověka u žáků 3. ročníku základní školy v závislosti na učitelově pojetí výuky. Na základě pozorování učitelova pojetí výuky prvouky na brněnských základních školách jsou zde z hlediska přítomnosti konstruktivistických prvků porovnávány školy tradiční se školami, které je možné označit za alternativní.
Anotace anglicky
This contribution is a part outcome of dissertation where I want to find out if the teachers concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic (human digestive system in the third class of primary school) in mind. In Brno primary schools it was observed the teachers concept of schooling and the observation was focused on whether the teachers used the constructivist approach or not. Here are balanced the observed results of traditional and alternative schools.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 03:02