BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol. In MANDZÁKOVÁ, Stanislava. Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove. Prešov: Pedagogická fakulta, 2008, s. 31-35. ISBN 978-80-8068-801-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol
Název česky Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant).
Vydání Prešov, Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove, od s. 31-35, 5 s. 2008.
Nakladatel Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027214
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8068-801-1
Klíčová slova anglicky learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 11. 2. 2009 12:20.
Anotace
Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence
Anotace česky
Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:51